tvi vale.

Fy för att gå upp så här tidigt.
Ännu värre är att vi har varit vakna sen 05:15.
Varför?

Jo, Vicce var kissnödig då och efter toabesök så
ville han stanna i soffan och jag sade att jag går och
lägger mej i sängen igen och värmer mej, jag fryser jättemkt idag.
Slog på teven åt honom och
gick sen och lade mej i sängen under täcket.

En stund senare ropar Vicce att han vill komma till mej.
(han törs ju inte gå själv sen det var halloween,
så jag gick för att hålla honom i handen till sovrummet)
Väl i sängen igen, så säger han:

"Mamma, vet du? Vet du vad du sade?!"

"Näe, vadå?"

"Du sade du bara skulle värma dej sen kommer du sade du,
varför kommer du inte för då?!"




Oups :O
Lill-Patron har talat.
Det var bara att studsa upp.

Så säger ni;
Postat av: Angelica

Ha ha ja, de är ju så klockrena
sina kommentarer! Det är bara att göra som de säger!:)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits