ahlgrens bilar är ett mysterium.

Det  finns alltså rosa, gröna och vita bilar i en gul påse.
Varför säger en del att alla bilar, färg som färg, smakar lika?
Jag tycker till exempel att de gröna är skitäckliga och rosa ännu värre.
Det är bara de vita som är goda. De rosa är alldeles för söta och de
gröna smakar mest bara konstigt och annorlunda. De vita är perfekta.
Men skit i det.

Visst är väl godiset Ahlgrens bilar ändå ganska porriga?

"Det finns bara ett sätt att stoppa dem - i munnen"
"Nu mer i påsen"

Kanske är det bara jag som är sjuk i huvudet men
det blir faktiskt inte bättre av att (missförstå mej rätt nu)
 - de vita bilarna smakar som sperma?


Jag har hakat upp mej på det och nu när jag tänker på
det mår jag ganska illa efter att nyss ha ätit en.

Så säger ni;
Postat av: alexandra

nice bakgrund ... vilka är det på korten ?:P

Postat av: Anonym

mkt fint iaf ^^ :D

2007-10-13 @ 17:53:29
Postat av: alexandra

varse ^^ vad ska du hitta på idag då? :P

2007-10-13 @ 17:57:29
URL: http://nalindra.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits