ehum.

Nu ska jag snart åka till Sala.
Ett jävla åkande på mej.
Måste till bolaget...
...och jag måste till Åkrahallen.
Orkar inte!
Men jag måste.

But.. vet ni vad?
Annica å hennes son kommer hit idag!!
Ska bli så ruggi't riktigt skoj att träffa dem.
A och Vicce är ju "låtsatstvillingarna" jag har
skrivit om någon vända.

Skrattar fortfarande åt när jag skulle, morgonen efter förlossningen, försöka ta mej ut för att fixa lite frukost. Hade träningsvärk i varenda liten muskel i kroppen och då överdriver jag inte. Kunde knappt gå (än mindre sitta, hahaha) och jag var.. Ja, helt jävla färdig. Såg ut som ett troll, ett likblekt troll. Tassar ut i korridoren och ser någon hurtig människa komma gående, jag tittar upp och ser en apfräsch Annica!! Hon såg inte ut som sju svåra år, som en annan, direkt! Blev något chockad över att vi fått våra söner på samma dag men ännu mer chockad över att hon inte såg ut som om hon gått igenom en förlossning för ett dygn sen, haha. Avundsjuka, även kallat.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits