det håller i sig.

Ja Vicces magsjuka. Vet inte om jag riktig tror på att det är magsjuka längre, det är tredje dagen idag. Inte brukar man vara dålig så länge? 4e dagen med feber men den är iallafall inte lika hög längre. Vicce skrämde mej lite lagom igår när han blev helt plötsligt jätteledsen och tog sej för magen, h ö g e r sida av magen. Långt ner på höger sida av magen. Blindtarmsinflammation var min tanke men eftersom att det verkade gå över så släppte jag de tankarna men jag hann med att bli kallsvettig...


...igår kväll åkte han med sin pappa och handlade godis (!),det kan ju också ha något med att göra varför han inte är bra ännu. De köpte lakrits. Haha. Ja du, bättre än ingenting kanske? Försöker få honom att äta lite youghurt nu, vi har åtminstone fått sova inatt så nu håller vi tummarna att det är över! Okey, deal?

Nu sitter vi och tittar på Nickelodeon. Eller hur det stavas. Vi väntar på att klockan ska bli halv åtta, då ska vi slå på Barnkanalen och titta på Nicke Nyfiken, det är Vicces favorit.



Imorgon ska jag jobba men vet inte riktigt hur det ska gå till.
Jag vet att det inte finns några vikarier för imorgon men jag kan inte lämna Vicce på dagis, måste försöka lösa det på något bra vis. Det ordnar sej. Det löser sej alltid!

Min pappa kommer hit idag. Niice.
Haha, nu kom jag på en annan grej. Jag och Vicce åkte till affären igår för att köpa sockerdricka och när vi satt i bilen och skulle backa ut från parkeringen så kom farsan och Vicce började hojta så farsan kom till bilen. Han busade lite med Vicce och när vi sen åkte därifrån sade Vicce med  tårar i ögonen men med ett leende på läpparna: Mamma, morfar är så busig, han bara busas hela tiden. Han är tokig min morfar!"

Varje dag jag hämtar Vicce på dagis säger han: Ska vi åka till mormor idag?"


Nej, jag är så glad att de betyder så mycket för Vicce. De är helt underbara med honom.
Vi älskar er!

Så säger ni;
Postat av: annica

krya på vicce!!! kram kram


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits