duktiga vi.

Vi har varit jätteduktiga idag, jag och Vicce. Halv nio i morse var vi på plats hos tandläkaren inne i stan för en rutinundersökning och Vicce var jätteduktig, åkte upp och ner i stolen - det var hur skoj som helst, gapade stort och visade sina krokodiltänder och tandläkaren sade att de är jättefina. Bra där! Efteråt fick han en tatuering och eftersom han gillar Nicke Nyfiken så mycket så valde han en apa som fick sitta på armen. Söt. ...

.. Blev sväng till morsan efter det och hängde där hela dagen (eller ja, vi lekte i väntrummet i 40 min efter besöket eftersom att vi inte hann göra det innan och det är ju ett måste). Fick god mat, som vanligt och vilade och Vicce spelade hockey med Fredrik och busade runt som den busunge han är.

.. Hem. Hem kom vi vid klockan 18. Då var det fullt ös här på gatan, det ni! De cyklade runt här, "de" var bland annat min brorsa, Dennis. Han har blivit så stor! På så kort tid. Jag blir förvånad varje gång jag ser honom :) Vi bor i samma by men ses inte så ofta,  tyvärr... Tjatade på honom idag att han ska komma och hälsa på någon dag och det vill han men han har fullt upp hela tiden, he, he. Kommer imorgon, sade han sen! Det skulle inte förvåna mej om det är på onsdagar han har trumlektion... Suck. Saknar honom jue.
Jooo. Sen försökte duktiga jag klippa gräset och gjorde då en rolig (eller inte) upptäckt. Min gräsmatta består ju för fan av 90% mossa. Är det jag som förstört den då? Fattar ingenting, fattar inte vart det kommer ifrån.

Känner mej genast så där fruktansvärt blåst igen.
Det tål att sovas på.
Godnatt!..

Så säger ni;
Postat av: Malin

Du behöver inte vara orlig över att Dennis ska spela trummor idag. För han tänker sluta med det också :S Tråkigt, eftersom han var duktig, men men. Vi hörs och syns iaf på lördag förmiddag, då avskedsmiddagen är. Sköt om dig, puss.

2007-09-19 @ 13:19:20

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits