idétorka.

Nu har jag suttit här i trettio minuter och försökt fila på ett blogginlägg värt att skriva men jag kommer fram till ungefär; ingenting.  Jag har verkligen ingenting att skriva om idag. Hur det känns? Mindre bra. Hjärnan går på lågvarv, tror jag. Den kanske vill ha sömn och är arg på mej för att jag inte förstår det. Sitter för övrigt och sniffar konstant inne i vardagsrummet - det luktar mögel tycker jag men jag vet inte om jag har rätt eller fel. Har letat både högt och lågt efter nån gammal frukt men den som letar han finner inget. Eller som Jacke skulle ha sagt; den som söker han letar". Haha. Ett inlägg som skulle skrivas blev ett meningslöst sådant och om ni har läst ända hit kan jag väl säga;

godnatt. Snart är det dags att sova. Inta ryggläge i min säng.
Ni kan inte ens ana vad skönt jag tycker det ska bli.

Uj uj.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits