jag har varit duktig!..

Har möblerat om i Vicces rum idag och det blev kanonbra. Fy fan vad jag går runt och är duktig nu för tiden, helt otroligt. .. Vicce tyckte det blev fint han också å studsade direkt ner i sin säng för att sova :O Han som aldrig vill ligga i sin säng. Hoppas det kanske hjälper till att vända denna cirkel nu. Från ond till god. Vore skönt för oss båda om han ville sova där. Slippa väcka varandra natten igenom är ju inte alltid skitskoj!

Annars så har jag feber tror jag för jag svettas så fort jag rör lite på mej, känns jobbigt. Har inte lika ont i halsen idag och jag är inte särskilt förkyld. Förstår inte varför jag får feber då. Helt slut "bara", kanske.


Vad är det med detta barnprogram Teletubbies? Ska det vara bra eller hur är det tänkt?
De är ju verkligen speciella och nu envisas Vicce, från och med igår kväll, att han ska se det om å om igen. Det började redan klockan sex i morse och filmj*veln går fortfarande. Visst, är ju kul att han tycker om det men till saken hör den att det snöar på denna film och han blir mer å mer arg på mej för att han inte får snö när de får det. Han vill ju bygga snögubbe, kasta snöboll och åka pulka och skoter med morfar!! Förstår inte jag det? Åhh. Klart jag förstår. Och kunde jag så skulle jag fixa till det, så att det kom en massa jäkla snö. Varför? Jo, för jag vill bygga snögubbe, kasta snöboll och åka pulka och skoter med Vicce!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits