mäktigt med norra stå (lif),

Fy för fan vad mäktigt det är med hockey när man är på plats, vilken arena. Får ju skämmas att man inte varit där tidigare men nu ska det bli ändring på det här. När mår man så bra som när man är på hockey (om man bortser från att man får ont i ryggen av att stå länge när man är otränad)? Jag är riktigt glad över att vi kom iväg, har haft en rolig helg. Kanonkul har det varit!.. Leksand fredag - lördag. Avesta lördag - söndag. Lovely. Linda, Sofie, Magnus och jag. Tack till er! .. Jag niger och tackar.

Som vanligt så vann Leksand när jag var där för att titta. Knäckte Mora med 4-2.
Jag är stolt.

Stolt Leksing.

Så säger ni;
Postat av: annica

Bra tjejen! Kriget har börjat! =) *asg*


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits