gott nytt år!

Här sitter vi nu då,
två timmar kvar av 2008.

Har ni haft ett bra år?
Jag tycker att mitt har flutit på bra,
tiden har gått fort... för fort?
Ja, kanske. Men är nöjd med att
jag är färdig med utbildningen och
jag är nöjd med att jag numera mår
väldigt mycket bättre :) ..

Förutom att jag blev uska år 2008 så
vet jag inte om det har hänt någonting
speciellt för mej. Jag och Vicce har flyttat,
han har bytt dagis och jag har ägt min
första bil (som inte går igenom besiktningen
men det är ändå en bil :P).

Nej, nu tar vi tag i det här hörr'ni!
Nu njuter vi av livet, vi börjar träna och
umgås mer med de människor som vi tycker
väldigt mycket om. Vi skrattar, håller kontakten
och vi hjälper varandra. Kom igen!
Visst är det väl en bra idé?

Eller ser den kanske likadan ut varje år?

Hur som helst;
Gott Nytt År på er!

2009 - here we come!

Nu ska jag åka och fira med min son,
har är med morfar eftersom att jag har
jobbat kväll.

Godkväll!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits