influensan?

Är det den jag har åkt på?
Är det den som Vicce har haft kanske?
Hade sådan frossa igår kväll, ända upp till 39,5 grad.
Och jag har något så förbannat ont i kroppen,
det  gör så ont att jag vill grina. Varför hjälper inte
Alvedonen mot detta? ...

Och till råga på allt så har jag världens mens också.
Drygt.

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Dotra har ritat hunden

2008-02-12 @ 13:58:23
Postat av: Anonym

Hon har sett på youtube filmer där andra gjort samma hund... det finns massor av filmer där nån visar hur de ritar i photoshop

2008-02-12 @ 14:08:27
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/results?search_query=photoshop+teckna&search_type=
här har du en länk till massa teckna på ps

2008-02-12 @ 14:35:08

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits