jaha, ni folket.

Vad händer där ute?
Vad gör ni?

Jag har så tråkigt!!
Får man ha det?
Sitta och lira Chuzzle på Zylom hela tiden är inte roligt (i längden)
och inte heller kommer jag igång med skolarbetet.

Det som är roligt idag är väl att Viccepicce är hemma.
Sötnöten ville såklart att pappa skulle hämta honom på dagis
och inte mamma ;) .. Always!
Men han har sagt "jag har saknat dej" ungefär 23 gånger sen vi
kom hem vid fem så jag tror han är hyffsat nöjd med att  vara hemma ändå!

Praktiken flyter på. Det är fortfarande lika jätteroligt och jag längtar efter
att få börja ta blodprov. Hm. det blev inte så idag men det kommer nog.
Har varit lite kort om tid för sådant. Jag blir mer och mer fundersam...

...är det kanske detta jag  vill jobba med, trots allt?

Varför ska det vara så svårt!
Jag kommer aldrig att veta vad jag vill bli när jag blir stor.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits