perkule.

Varmt, varmt, varmt! Men nu har solen gått i moln.
Skönt! ... Tänker på den där stackar'n som ska åka
på fotbollsträning nu... Fy faen vad det inte måste vara bra
i denna värme.

Och satan vad skoj jag hade igår! Vi twistade och härjade
på detta dansgolv så svetten rann om oss.. och inne på toaletten,
där var det Bahamas. Stekhett! Aldrig varit med om sådan värme.
Folk till förbannelse.

Tack för denna helg, alla som varit inblandade i den!
Riktigt lyckad blev den! .. :D

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Naj det blev ändring av planer... var igår istället. =/

Barnvaktsprobs

2008-07-27 @ 18:01:35
Postat av: Heidi

Hoppas du inte smälter bort i värmen. Tycker att du ska titta in på min blogg först o sedan på sicastyle.blogg.se o rösta på min blogg som månadens blogg. =)

Ha en monsterskön dag!

Postat av: Anonym

Så du var där två dar på raken?? Hmmm men jag var där iaf.

2008-07-27 @ 20:02:28
Postat av: Anonym

Hahaha men hallå... msn kanske?

2008-07-27 @ 20:39:12
Postat av: Anonym

O om du var på dansgolvet så förstår jag varför för jag var inte till nåt sånt... nepps... icke sa nicke...

2008-07-28 @ 00:20:08

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits