ett öga trött.

Jag är trött i ögat.
Mest i högra och varför det är så vet jag inte.
¨
Annars känner jag mej ganska på alerten!
Sitter här och funderar på skolarbete.
Skulle vara niice att ha ett till färdigt.

....

Funderar på Angelica också.. :D

....

Börjar jobba om 65 min, ehh ja.
 - en påminnelse till mej själv.

....

Känner mej ganska nöjd som leder över Micke i
Who has the biggest brain-spelet.
Åhh ja, lär bero på att jag är vänsterhänt!
Gissar att han inte är det.

....

The voice spelar bästa musiken, tummen upp!

....

Sista arbetsdagen för denna vecka idag, skönt faktiskt.
Nu ser jag verkligen, verkligen, verkligen fram emot helgen.

....

Afasi & Filthy på The Voice nu, ganska skön sång.

....

Godmorgon!

Så säger ni;
Postat av: Micke

Bara tillfälligt ;-) Nu jäklar ska jag förbi!! muhahaha

2008-05-25 @ 10:11:58

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits