hockeyn.

Ja, hockeyn gick ju sisådär. Men Tre Kronor behöver inte gråta, Kanada
har ett bra lag. Och vad säger det om Ryssland? Jag hejade på dem, så klart.
Sjukt skoj att de vann igår! Så - Grattis Ryssland :)

....

Stolt svensk kan man vara över annat nu,
Zlatan Ibrahimovic! Vilken kille! Bäst när det gäller.
Världens bästa fotbollsspelare? Ja, varför inte? 
Jag har inte stor koll på fotboll men jag diggar sådana
som honom.

....

Hade skoj i lördags, alltid roligt att umgås med min Linda och min Kicki.
Dåligt med drag på krogen men det löste sej ju till något bra där med.

....

Nu är det jobb hela veckan som gäller.
Delad tur idag, 7-1430 imorgon, kväll på onsdag, delad tur på torsdag
och 730-1400 på fredag. Gissar att jag är helt slut på fredag kväll.
Passar mej alldeles ypperligt till Talang.

....

Nu är havregrynsgröten slut och plattången är varm.
Redo att åka till jobbet? Yes, snart!
Isen på rutorna har iaf hunnit smälta så jag slipper skrapa
dem, hade känts underligt att göra det den 19e maj.

So long!

....

Angelica! Jag såg på mitt schema, går 7-1430 på tisdag.
Så åk och föd barn istället :P Eller, ingen bra idé? :)

Så säger ni;
Postat av: Angelica

(inge illa menat) Men helst så föder jag barn istället, men vill/orkar ni fika ändå efter jobbet så är vi på!:)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits