mjaha, fredag kväll?

Undrar då, om man skulle till och åka se på den där killen lira imorgon.
Det kan ju vara trevligt att komma iväg på nånting - förutsatt att jag inte är lika
trött då som nu. Huh.

Syrran har varit här ikväll. Skoj det! Men hon var tvungen att åka nyss..
..hennes Mange skulle komma och hälsa på. Niice för henne :P


Annars så har jag pratat med polisen idag :O
Två snygga poliser! Alltid trevligt, eller?

Har jobbat också. Sista dagen imorgon, sedan ledig.
Ledig lördag, söndag & måndag. Skönt värre!


Nähej, om man kanske skulle gå och uppsöka den där sängen som jag har.
Den som är så förbannat skön att sova i. Jag längtar efter att få lägga ner huvudet
på min kudde just nu. ... Ska upp tidigt imorgon igen.

Är så bortskämd med att Henrik skjutsar Vicce till dagis och imorgon
ska jag göra det själv. Hur ska jag kunna få planeringen för morgonen
att gå ihop? Det lär bli spännande.

G'natt nu, tror jag!

Så säger ni;
Postat av: Ricko

Tack för din kommentar hos mig... nu har jag uppdaterat bloggen med några fler inlägg... o bilder. ^^


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits