sista april & annat.

På självaste valborgsmässoafton så var jag, Henrik & Vicce hem till våra vänner Jenny, Robert, Nora & Matilda på grilla-korv-kväll. Det var skoj! Mycket trevliga människor. Fast jag har fått nog av korv för ett tag framöver nu :P

Idag skulle jag har hämtat Vicce på dagis vid 15 men vid 12:30 så ringde Ingela och frågade om de skulle hämta upp honom när de åkte förbi från stan. Klart de skulle! Vicce tycker ju att det är skitskoj :) Skulle vilja se hans min när morfar ramlar in på dagis. Morfar som man gråter efter när man har gjort illa sej... "Miiiin mooorfaaaar, jag vill till miiiiin moooorfaaaar". Vicce har världens bästa morfar. Så det så!

Nu hoppar jag lite snabbt till igår, då var Melvin med hem hit för att leka med Vicce en vända. Det gick jättebra och de hade jätteroligt! .. Lillebrorsan (min alltså) Dennis var med hit också, så jag hade honom att umgås med. Lilla bror som har blivit stor :) .. Melvin, det är Ingelas brorsas grabb. Eller så får man säga att det är Henriks ingifta brorsas grabb - det är bara att välja fritt hur man vill ha det! Låtsats-morbror eller låtsats-farbror = shit the same, Melvin är ju i vilket fall Vicces låtsats-kusin; eller som Vicce själv säger: Min bästa kompis!". Han och Vicce är lika gamla, skiljer endast ca två månader på dem. Perfekt det. De lekte inte alls bra tillsammans förut men nu vill de leka jämt. Skitbra! :D Och deras farmor (som de har samma) älskar det! Då kan hon ha båda samtidigt. ....


Har försökt att få besök ikväll. Sällskap till Talang ville jag ha!
Först av brorsan (Dennis) men han fick inte komma hit.
Sedan Linda men hon svarar inte.
Och sedan Henrik men han svarar inte heller :P

Fy  vad bra det går :D
Åter till 2½ män nu.

Så säger ni;
Postat av: Angelica

Vi vill gärna komma och leka med er sen nångång!! :)

Har så tråkigt om dagarna!



Sen måste vi ju ta den där lekparksdagen snart...men nu kanske de passar bättre med glass än varm choklad som vi sa från början? hi hi

2008-05-03 @ 10:32:12

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits