stolthet! ..

1. Jag cyklade till farmor (v's) med V på pakethållaren igår. Cyklade! Förstår ni? Sensation.
Jag borde få stående applåder för det... Jag cyklade ju till och med hem sen!

2. Jag klippte gräset. Jojomensan. Ibland kan man. Det är inte roligt, jag tänkte att jag skulle passa
på och klippa gräset när V badade. Stod där ute och försökte dra igång den där, men faen. Återigen; varför är allt gjort för högerhänta?? Det där jävla snöret sitter på h ö g e r sida, då kan man inte dra med v ä n s t e r hand. Jag är tio gånger starkare i vänstern - faktiskt. Gav upp efter ett tag och gick svärandes in. Sedan kom farsan över med V's cykel som vi lämnat hos dem, då upptäckte farsan att det kanske var lite slut på bensin i den där klipparen (Ehe, vet inte vad jag ska försvara mej med här.. jag tittade och såg bensin - då ska han väl starta? Tydligen inte). .... Efter att V somnat, jag duschat och ätit Taco så startade min gräsklippare där utanför, farsan Baloo hade varit här med bensin, jag är snart 26 år och fortfarande bortskämd. Niice det. .. Drog en vända med gräsklipparen och det blev jättebra! Ja, förutom där det bara är mossa och en par tre grässtrån, det ser lite knepigt ut där. Men men. Klippt blev det!

3. Jag gick och lade mej i tid! Åhåå, är utvilad idag!

4. Idag kommer syrran hem från Thailand, efter 7 månader är hon tillbaka på svensk mark.
Med blandade känslor skulle jag tro. Pratade nyss med Ingela, de hade precis lämnat Uppsala och
syrrans plan landade för tio min sen. Nu är det nära!

5. Självklart ska jag jobba delad tur idag. Ja, eftersom syrran kommer hem. Hinner iaf träffa henne några
timmar där mitt på dagen.

6. Ska till och cykla till jobbet nu!

Så säger ni;
Postat av: Stina

Eftersom du ska cykla till jobbet hoppas jag du får sätra-rundan :) Blir en rejäl tur på cykel... När du ändå e på g kan du väl cykla hit i fika! hahahahahahahaha jaaaaaaaaa du e duktig du :) /Stina

2008-05-05 @ 09:14:47
Postat av: Blue

Dutti kicka klappa på huvet

2008-05-05 @ 15:31:04
Postat av: Blue

Vad?!?



Behövs ingen verifikation???



Que...

2008-05-05 @ 15:32:05
Postat av: Anonym

Kul att se att förändringens tid inte är börbi hehe. Nästa år kanske du tom kan gå till affären när du ska köpa snus ;-)

2008-05-05 @ 17:07:36
Postat av: Monstret

Hey checka in min nya blogg.... wink



Jag har gjort den alldeles själv... ehm nä nu ljög jag... matte har hjälpt mig.



Men såhär på varsin sida om en skärm kanske du törs titta på mig?


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits