tackar för en trevlig kväll!

Hade en helskoj kväll igår tillsammans med Emelie, Anders, Johan och Sussi.
Och sist men inte minns, Atlas förstår - min nya polare!
Yes, ni läser rätt men det bästa har inte ens kommit än..

... Håll i dej Blue och alla andra som vet hur jag är ...

Atlas är en rottweiler!

Ja, jag var jätterädd för honom i början.
Nej, jag törs fortfarande inte vara själv med honom.
Men sedan fick han smaka rostbiff av mej och då blev
vi bästa polers. Gissa om jag är stolt!


Att vi - eller jag - envisades om att åka till krogen är väl en annan femma.
Jag vet inte när jag ska inse att jag är för gammal för en kväll som inte är
30+ och att annonsen i tidningen om att  det skulle vara Hela huset gungar ljög
gör inte saken bättre. Mycket folk = trångt som fan = mindre roligt.

Både Robin och Malin var där, älskade syskon! = mer roligt.


Är dessutom pigg idag,
ha varit och grattat morsan och där bjöds det på fransyska och potatismos.
Sketagott!! Och sockerkaka till fikat :D

Sedan är ju Vicce hemma. Och Bina har vi grattat.
Trots att det kan kännas på att jag var ute och festade igår så har
dagen varit bra, hela helgen har varit bra! Dock så blir det lugnt ett tag
framöver nu :) ......

Sanningens ögonblick på teve - tillbaka till det.

Så säger ni;
Postat av: Ricko

Hmf... o vaffö kan det gå an med en rottis men inte med en schämthund för???



Nu blev jag nästan lite stött hörrö...



Skulle du bjuda mig på rostbiff så lovar jag dig att vara dig trogen hela liv... äh tills nån annan bjuder nåt godare.



Slick i örat från mig... trots att du är taskig som f-n


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits