no shit?

Har vetat det förut men
jag upptäckte det just igen.

Winnerbäck är ett jävla geni!

Åååh, synd att man inte blir
något kär i kärleken när man
hör på hans låtar då.. :)

Så säger ni;
Postat av: Söderlund

Hej!

Nu har du chansen att vinna två biobiljetter till valfri film genom att vara med och tävla i Söderlunds senaste diskussionsinlägg. Vågar du att bjuda på vad som krävs för att vinna dessa biljetter? Hoppas och tror att just du vill ta chansen att vara med och tävla i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand och varmt välkommen!



Vill tillsist bara få fram att jag hoppas att du inte tar detta som någon reklam och är det så att du gör det så får jag be så mycket om ursäkt, men det är bara så att man helt enkelt är väldigt intresserad av att höra andra bloggares tankar och tycken. Hoppas du förstår och antar utmaningen att diskutera med alla andra i Söderlunds blogg.



Tack!

Postat av: Söderlund

Hej!

Nu har du chansen att vinna två biobiljetter till valfri film genom att vara med och tävla i Söderlunds senaste diskussionsinlägg. Vågar du att bjuda på vad som krävs för att vinna dessa biljetter? Hoppas och tror att just du vill ta chansen att vara med och tävla i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand och varmt välkommen!



Vill tillsist bara få fram att jag hoppas att du inte tar detta som någon reklam och är det så att du gör det så får jag be så mycket om ursäkt, men det är bara så att man helt enkelt är väldigt intresserad av att höra andra bloggares tankar och tycken. Hoppas du förstår och antar utmaningen att diskutera med alla andra i Söderlunds blogg.



Tack!

2008-10-21 @ 11:45:03
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits