huh,

vilken helg!
Fredagen var kanon, först Västerås med Kicki
och stress hit och stress dit men hann det gjorde vi :P
Vi är.. eller ska jag säga jag (?), är bäst på att inte
komma i tid överallt. Var sketaskoj att umgås med
min Kicki. Vi mest bara fnissar omkring när vi ska
göra nånting. .. .

...lördagen inleddes med att få skjuta lite luftpicka :D
Hur kul är inte det? Och hur bra sällskap hade jag inte då.
Jag är lycklig för det. Och tacksam. Och jag hoppas turen
håller i sej. He's wonderful :)

Sedan blev det bowling (bilder på de vackra resultaten kommer),
vi körde lagtävling. Linda, Kicki och Jag mot Emelie, Anders och Tove.
Ja, ehh *host* .. man kan väl säga att vi i vårt lag regerade på det där ;)
Mest poäng av alla fick jag,
(var ju tvungen att skriva det också)
hurra för mej!

Så säger ni;
Postat av: annica

grattis till poängtoppen bruden!

Så kul att läsa din blogg nu, för du verkar så glad på sista tiden! =P


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits