brorsan.

Åkte till akuten med brorsan vid halv tolv idag,
spännande skit det där med akuten. Vet inte om
jag anser att det är så bra organiserat men det är
självklart synd om dem också eftersom de säkert
inte har personal så det går att göra på annat vis...


...hur som.
Lillebror är inlagd nu. Misstänkt blindtarmsinflammation.
Och även fast han inte är så liten längre så är han ju
liten, han är lillebror och kommer alltid att vara det...
...man blir orolig! 17 år och har en skitdryg syrra som
är 26 :P ... 18:30 idag skulle han in på röntgen, på något
vis hoppas jag att de ser att det är blindtarmen så
att han kan ta bort skiten och slipper få så där nå' mer.
Räcker med 5 ggr, tycker jag.


Sitter och väntar nu på att han ska ringa och tala
om hur det har gått. Jag och morsan åkte hem vid fem,
åker dit imorgon bitti igen och tittar hur han har det :)

....


Är så trött så ni kan inte ana,
vet inte vad det beror på heller?
Drygt är det. Ögonen åker nästan ihop
på mej. ...


See ya' later :)


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits