nejmen nuni.

Vad gör jag :) Vad har jag för mej?
Jag sackar efter i bloggen as hell ^^

Hur som... har ju hunnit haft Vicce en vecka
och jag har hunnit varit själv en vecka sedan
jag skrev sist. Och nu är Vicce här igen!
Wonderbar.

På söndag fyller min prins 5 år!
5 år. Det är helt sjukt. Det är alltså
fem hela år sedan han föddes...

...stora killen! :D
Han vill inte fylla år på söndag, han
vill fylla år imorgon och han vill inte att
jag ska ha gömt paketen för han vill se dem.
Tänk så det var när man var liten :)


Nu sitter han och ser på film,
äter klubbor och myser lite.

Han fick en hel påse med klubbor av
karln på affären här i färnbo när vi var in
där efter att jag hämtat honom på dagis.
En hel påse! Jag tror han sade tack tio gånger
för att han blev så glad :) Gillar vår affär jag!

Vi börjar bli bortskämda där inne :)

Trevlig helg, hörr'ni!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits