guten morgen,

jag är en jävel på.. tyska!

...

leverpastejsmörgås med tunnskivad gurka,
mumsfilibabbadibudibudoooo!

...

hade så fruktansvärt skitskoj i lördags,
vi är ett galet team. tack för det, vi har
satans skoj ihop - and i like it!
(you know who you are)

4 - 1, na na na! 4 - 1, na na na!

...

har jag haft tur eller har jag haft tur?
jag tror jag har haft t u u u u r!
i feeeel goood.

...

tydligen är jag en jävel på svengelska också.

...

imorgon. aik - leksand. ...... 1 - 4!
otippat att jag skulle tippa det, va?
nu är det upp till bevis, vi ska krossa dem!

...

"den rätte för rosing premiär 24e februari kanal5"
vad tror vi om det här programmet? jag skäms redan.

...

nu; till kaffet.
snart; till jobbet.
sen; hem från jobbet.
senare; skoter!

Så säger ni;
Postat av: Annika

mm...skämmigt är rätta ordet...


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits