yehaa!

Syrran is home!
Vi har precis vaknat och klätt oss
så nu blir det frukosttime hemma hos
farsan, som vi har längtat! ..


Vicce sade till Malin i telefonen igår;
"Jag vill ge dej en kram, saknar dej Malin".

Så jävla gulligt,
jag har lyckats bra nånstans.
Har en underbar son som är duktig på
att säga som han känner! :D

Min förtjänst! *dansarruntruntrunt*
(jatänkförattdetärdet&jagmåstefåskryta)

...

Lite senare blir det förhoppningsvis dejt med

gammelfarbror från finland som är på besök

i Sala, Sweden. Kanske också bowling.


...


Kanske blir det också 30+ ikväll. With my giirliie!

Haha, mhm, the girls from the hood. Ey?
Haha. Är på ett väldans flummigt och roligt humör
idag, solen skiner - jag skiner. Låten Skin rockar.

...

Godmorgon & puss


Så säger ni;
Postat av: Bejjbiii

Oh, duktig pojke! hoppas jag lyckas med Milo oxå! lite svårt det där med manliga könet! duvetvadjagmenar! :)


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits