slitsamt.

Ja, det är tusan vad trött man blir av att arbeta.
Iallafall om man inte kan/får sova på natten till
dagen då jobbet kallar. Har inte sovit igen sen
i onsdags, tror jag... :)

Vicce har en förmåga att inte sova på natten,
en förmåga att vakna och vara vaken ett tag.
Det är mindre spännande vill jag lova.

...

& tråkigt har jag.
Och tänker gör jag.
Spännande att se hur mkt en människa
kan förändras trots att förändringen inte
förändrat människan som människa.
Är du med?

...

Försöker dricka kaffe för att bli pigg,
det är inte så lätt eftersom att jag väldigt
sällan... eller mer aldrig... blir pigg av det.
Hur gör folk för att lyckas med det?


Från det ena till det tredje;

jag vill se på Ice age 3!

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits