ja, hur går det?

Inte så bra.
Jag glömmer liksom att blogga.
Det är inte så roligt.

Känns på att inte kunna gå tillbaka för att se
vad jg har gjort, brukar aldrig låta det gå så
här många dagar mellan uppdateringarna :O
Uj uj uj. Vad blir det?, som emelie skulle ha sagt.

...

Jag har iaf i dagarna, ungefär den 13 juni, hunnit
gå och fylla år. 27 hela år. Tomas Forslund, kan
man också kalla det. Hade en underbar dag med
säkert 100 gratulationer. Tänk alla som kom ihåg mej!
Jag blir alldeles lycklig.

Satt faktiskt precis alldeles nyss och beskådade den
fina fotlänken som jag fick av Annelie. Underbart!

...

Vicce kom ju till mej i fredags,
vi har haft fullt upp då jag har börjat arbeta igen.

Känner jätteskoj, ha något att göra är aldrig fel!
Dagarna går fort och så. Men när ska jag hinna träffa
Vicce, då? ... Imorgon är jag iallafall ledig! Då ska vi
busas och kramas och pussas väldans massa mycket!


Är så trött just nu att jag får kämpa för att hålla upp
ögonen. Det är ju sådär.

G'natt, säger vi!


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits