@ work.

Sitter på jobbet nu och inväntar resten av personalen,
jag började sju och ja... vad kallt det är ute idag!
Man får ju en chock när det helt plötsligt blev mer
eller mindre vinter igen. Fick till å med skrapa rutorna.

....


Sen känns det förjävligt sedan igår.
Jag trodde verkligen att Leksand skulle vinna,
vet att jag inte är ensam om det. Var helt säker på det.
Vad är det som händer? Varför blir det alltid så här?
Frågorna är många men svaren är få.


....

Saknar Honom s j u k t mycket!
Måndag, tisdag, onsdag, torsdag..

..fredag! Känns pisslångt. Tur att han är
så söt och hör av sej i tid och otid, hade varit
trettioelva resor värre annars :)

Han ska på VIK-Leksand imorgon, vissa
har det bra och andra har det bättre ^^


...

Nu ska jag göra lite kaffe åt den fasta
personalen... vi som bara är vikarier får ju
ta med eget kaffe om vi ska ha något nu
för tiden.. the great life of att vara vikarie
i Sala Kommun! ;) ..


God morgon!

Så säger ni;
Postat av: Annika

Näää du skämtar???Eget kaffe? Men hur kan det få vara så?

Postat av: Tove

Fy fan va sniket av Sala Kommun! En slatt kaffe kan de väl för fan bjú på?? Well.. Lycka till med jobbet och jag beklagar sorgen för förlusten igår! ler

2009-03-23 @ 10:34:41
URL: http://www.prinsessbloggen.blogspot.com
Postat av: Fröken Roos

hehe.. det dras kaffepengar på den fasta personalens lön varje månad på min arbetsplats nu för tiden, därför är det så :)...

2009-03-23 @ 15:40:26
URL: http://msroos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rättvisan stavas K A F F E B R Ö D!!!



Vikarierna tar med sig kaffebröd o så är det slutdiskuterat. =)

2009-03-23 @ 22:07:17
Postat av: Fröken Roos

Hur många vikarier finns det på jobbet då?

Uno? Så en stackars vikarie (läs; jag) ska alltså stå för kaffebröd till alla ordniarie och 11 ordinarie ska betala den där halva koppen kaffe jag dricker i b l a n d, tillsammans? HAHA. Eller inte!

Glöm & forget :P ..

2009-03-24 @ 07:48:55
URL: http://msroos.blogg.se/
Postat av: Fröken Roos

Just ja! Jag brukar ju stå för kaffebröd..



..undrar hur många kaffekoppar jag tjänat in :D

Kanske står mej hela året ut till å med :P

2009-03-24 @ 07:49:56
URL: http://msroos.blogg.se/
Postat av: Elin

Vart är du och jobbar som måste ha med eget kaffe?

2009-03-24 @ 08:14:40
Postat av: Frida

Hej, undrar om det var dig jag mötte idag i salbohed :D Blir inte förvånad över sala kommuns insparningar, men kaffepengarna det var väl att ta i :D

2009-03-24 @ 17:59:16
URL: http://feurdas.blogg.se/
Postat av: Fröken Roos

Jag jobbar på hemtjänsten i färnbo :)

.. och Frida, det var det nog för jag tyckte jag såg dej också! :) jag t r o r att personalen själv har bestämt att de vill att det ska dras kaffepengar för att slippa köpandet av eget kaffe till jobbet :P .. här bjuds det inte på något inte :)

2009-03-25 @ 08:00:15
URL: http://msroos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ny chef med stadsvanor = kaffeavdrag



Mjo jag mena inte att du skulle köpa massvis med bullar varje dag... det räcker med en åt mig XD varje dag.... hihi



I stan har ALLA kaffeavdrag... iaf fast anställda... detta enl chiefen

2009-03-25 @ 22:18:47

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits