mensehär!

Då är jag hemma igen då.
Efter en lång dag i Sala.
Lång men rolig! :D ..


Har börjat greja med brorsans studentskylt idag.
Men varför trycker de en massa fula blommor och
en studentmössa på skylten om man beställer en
utan tryck? Utan tryck = inget tryck. Trodde iallafall jag :O
Jag kanske inte förstår så bra vad som menas!

Ville göra själv jue. Men aja. Jag får försöka svälja
och göra det bästa av de fula blommorna :( 

...

Loka is the shiiit! Med tre i'n till å med! Vad skulle
jag göra utan Loka? Nu har jag iofs stream'at vatten
från mammas kran. Men jag låtsats att det är äkta
Loka i min Lokaflaska.. det funkar! Funkar fina fisken!

...

Och vad skulle jag göra utan facebook?
Jössös vad jag blivit beroende av den där sidan,

går det över av sej självt tro? ..

...

Brothers and sisters på teve! :D

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits