beslutsångest = lite sömn.

Det går inte att sova när man ligger och tänker,
tänker på saker man måste bestämma sej om och för.
Ska jag eller ska jag inte? Jag vill ju! Men jag är rädd.
Tänk om det nångång bara kunde vara enkelt,
så man inte ens behövde tänka... ge mej flyt!


...

-2,3 grader ute. Det är is på mina rutor!

Jag är knäpp, jag vet. Men det är väldigt nära
att jag går ut bara för att få skrapa rutorna fastän
jag inte ens ska åka nånstans... mys :D


...

Har längtat tokmycket efter kylan.
Vet ni hur mysigt det var igår, att bara ligga i soffan
och gosa med tända ljus på bordet? Det stavas;
                                                              u n d e r b a r t!

...


Berättade jag att mina lysen på bilen fungerar nu? :D
Det var lite felkopplat men nu så. Nu har jag halvljus på
båda sidorna och till och med halv- och helljus där det ska
vara halv- och helljus! Tack för hjälpen.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits