hockey.

Jag & Jenny har vart på hockey idag.
Sala - Nora! Lovely! .. Det var spännande
som fan och Sala lirade bra som vanligt.
Iallafall emellanåt ;) .. Jag har mina favoritspelare
och de var iaf bra, like it.

Och på tal om hockey så gick ju Leksand och vann
idag med 4-1 mot Troja/Ljungby! Wooheeey!

...

Imorgon är det lördag!!

...

Kaffe. Varmt. Gott. Fryser.

...

De tog verkligen inträde i ishallen idag!
Helt sjukt. Inträde!! 80 spänn till och du har
en biljett till ståplats i Ejendals. Ehm. Mja.
Spar nog pengarna och lägger de på LIF istället.

...

Är dundersugen på öl, can't wait!
Ska bli riktigt skoj imorgon,

vi ses kanske?
Älvan, Avesta - here we come :)


..


Fan att jag blandar svenskan med så mycket
engelska. Vet inte varför jag håller på, jag
bara gör't .. :O

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits