städa suger getballe :)

Stökigt och skitit här hemma.
Och det blev inte direkt bättre efter all
negerbollsätning :P pärlsocker överallt :O

..

jag ser ut som ett troll i håret idag, mitt
hår lever sitt eget liv. ena dagen är det platt as hell
och känns jättetunt, andra dagen står det åt alla
håll och känns jättetjockt..

..

no regrets, just lessons learned ^^

..

jag har gått och blivit kär igen &
det känns så jävla bra! äntligen, liksom :D
helt underbart, kan nog inte bli bättre.
det är som.. som.. musik för min själ, kan man säga!
spotify, my love.. <3

..

aaattjoo, har damm till å med i näsan :O
känns sådär! blir inte bara lite dammigt när
man möblerar om och donar heller. åååh vad jag
längtar efter att få gå och lägga mej ikväll i min säng.
min! har saknat den..
..

nähä, lite fläskpannakaka nu och sedan
ska det städas färdigt.  och när det har städats
färdigt så ska det mysas i soffan med värmeljus
och så... :)

..

nu;

mot dammsugaren!
tar det före maten känner jag,
värst vad man kan vela.

puss & hejje


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits