och faktiskt :D

Så är jag rätt lycklig över att Nationalencyklopedin
kommer gå att köpa med expressen nu :D

Jag vill ha dem allihop och igår fick jag första gratis!
Snacka bra deal :)

...


Annars då?
Jo, tack!!
Livet leker, skulle jag vilja beskriva det som.
Sitter och dricker kaffe, surfar runt, är pigg,
glad & ikväll blir det tha work... :)

...

Och imorgon kommer Vicce till mej!
Ikväll sover han hos sin morfar eftersom jag
ska jobba & imorgon jobbar jag halv åtta till fyra.
Jobb, jobb, jobb. Men sen ni, efter helgen. Då är
jag ledig härliga måndag, tisdag & onsdag. Lycka!

...

10 dagar...



Puss & godmorgon!

Så säger ni;
Postat av: Emelie

Va snäll du är som påpekar att det bara är 10 dagar kvar tills jag fyller ;P

Postat av: Roos

Tänker på dej all the time vet du väl <3 :P

2009-09-04 @ 11:23:47

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits