att länka.

Känner att jag är sämst på att länka till de bloggar jag ibland skriver om och tänker på och så vidare..

..drar en sammanfattning här :D


Hon har skrivit att jag grym, jag tycker att hon är grym.

Denna människa har lurat mej till ett spel, ett riktigt krångligt spel då! Jag har blivit lurad! Kommer aldrig att komma längre än till level4 - för det går inte. Hon luras. Hihi. Men hon är cool!

Sen har vi en sötnostjej, hennes son och min är lika gamla. Exakt. Men inte på minuten, hon hann först. Haha. Är inte hundra på att jag "får" länka till henne så vi står över det tills jag fått klartecken. Underbar människa! ...Jag fick :D

Pusselipusspusspuss!

Så säger ni;
Postat av: Blue

Ehh du ska tänka lite morsomt... Nja njä... men alltså... kod, tänk S O S. Fast andra bokstäver... du hittar allt i bilden

Postat av: annica

ehmm....godkänner länkning! (vet inte om jag kollade med dig förut när jag länkade dig...*dåligt samvete*) Får jag länka dig nu?? :-D

2007-04-21 @ 08:55:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10128

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits