challenge.

Snodde utmaningen av Blue as hell, på uppmaning.


Tio första bästa.


Första bästa kompis
~ Johan, utan tvekan. Vi gick hos samma dagmamma :) Och pussades i smyg :O
Första bil
~ BMW 518. Niice, haha. Fick den i 18årspresent av fader. Thank you.
Första kärlek
~ Johan of course. Fick ett halsband med ett hjärta i en gång, sån där månadssten. Sen tappade jag det när jag badade och lär nog ha dåligt samvete för det resten av mitt liv :/
Första husdjur
~ Mirre? Otto? Mirre, en bondkatt. Världens bästa. Otto, en fågel av nå slag. Som flög iväg.
Första semester 
~ Hmm, antar att det var till Finland med far och mor när jag var ruggi't liten :D
Första jobb
~ Semesterjobb på SHE. Skoj som tusingen det :)
Första köpta skiva
~ Huh? Ska man minnas det? Skiva? Jag hade mest band jag :P
Första riktiga kärlek
~ Ja vem kan det vara då? Jag vet ju, men kan ju inte skriva det. Och kärlek är stort för mej.
Första piercing
~ I öronen, tog med Kicki och jag kommer ihåg att jag hade jätteont men det hade inte hon. Haha.
Första konsert
~ Garanterat Mora Träsk med pappa, haha. Rock on :O


Nio senaste

Senaste alkoholdrycken ~ Smirnoff Ice.
Senaste bilfärd ~ Från jobbet, till jobbet men samtidigt hem.
Senaste filmen du såg ~ Som man bäddar får man ligga.
Senaste ringda telefonsamtal ~ Jobbrelaterat tråksamtal.
Senaste bubbelbadet ~ Moskogen, Leksand 2003. Dags för ett nytt!
Senaste spelade cd ~ My own.
Senaste kyss ~ Vroom vroom.
Senaste senaste gången du grät ~ Mjo.. Kommer faen inte ihåg..
Senaste måltiden ~ Pasta Carbonara!


Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar ~ Näe..
Blivit arresterad ~ Arresterad har jag väl inte blivit, direkt.
Blivit kär vid första ögonkastet ~ Det där med kär nu igen, det är stort, stort STORT. Endast varit once. Riktigt.
Fastnat med blicken i någons urringning ~ Öh, nej. ?
Fått ditt hjärta krossat ~ Jupp. Det är väl så att det händer. Alla. Någon. Gång.
Sagt att du älskar någon utan att mena det ~ Jepp, tyvärr.
Haft ett one night stand ~ Jo, har lyckats få till det så.
Busringt till någon ~ Jajamensan. "är det Storm?" "Ja."  "håll i hatten då!!" Åh vad roligt, Roos :P


Sju antingen eller

Mjölk/vatten ~ Vatten!! Förutom i kaffet, då väljer jag både och!
Bilar/cyklar ~ Godisbilar. Men jag är nästan alltid ute och cyklar.
Teve/radio ~ Teve hemma, radio i bilen. Rix MorronZoo!
Tänt/släckt ~ Tänt vid datorn. Släckt vid ... .
Svart-/vitpeppar ~ Svartpeppar :D Aldrig vit!
Hiphop/dansband ~ HippHåpp.
Med/utan ~ Utan. Inte bra med.


Sex saker du gjort idag

1. Spelat Ludo. Och det tar sej!
2. SMS'at med ingen. Still waiting.
3. Jobbat, jobbar hårt. Yeah.
4. Gosat med Vicce, saknar honom sååå.
5. Ätit Ahlgrens Bilar.
6. Tänkt. All i have to do is dream.



Fem favoritsaker utan rangordning ?

.1  ~ Min dator, min älskade dator.
.2 ~ Min mobil, min älskade mobil.
.3 ~ Min tröja, min älskade matchtröja.
.4 ~ Min säng, min älskade säng.
Inga saker men när jag tänker favorit tänker jag;
.5 ~ Min Vicce, mina syskon. Min älskade Vicce, mina älskade syskon. ♥


Fyra personer du kan berätta allt  för

Finns fler jag berättar mycket för men bara en jag berättar
precis allt för.
You know who you are. Right? Puss.


Tre val.

  • Blått eller rött? ...rött, rött, rött!!
  • Sommar eller vinter? ...vinter, snöänglar, skidåkning, skoter, snögubbe!
  • Choklad eller chips?  ...chokladdrömmar & salta chips.


  • Två saker att  göra innan du dör

    Hitta the one, tillverka två syskon till Vicce. (hoppas!)



    En sak du ångrar

    Ja, jag ångrar och jag hoppas att nångång.. Last chance for one last dance?



    Så säger ni;
    Postat av: Mhmm

    wroom wroom. Kan det va??
    asg
    I think you know who I am

    2007-04-22 @ 13:10:05
    Postat av: Roooooos

    I think I dont :O

    Postat av: Mmmm

    *lägger huvet på sne* Mmmm seeekert *s*

    R in your neighborhood tomorrow... working girl hahaha

    2007-04-22 @ 19:56:45

    Kommentar ~

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback
    hits