då har man gjort det igen då.

Har nyss vaknat. Med huvudvärk, äcklig andedräkt, skitigt hår och sotiga ögon. Tacka vet jag duschen dagen efter. Dumt att vakna två timmar efter vanlig tid för att ta allergipills. Lägg till nästäppa i listan. Jo vi var ju på inflyttningsfest igår, det var skoj.. Sen var vi tvungna att dra iväg på en grej innan hotellet. Hotellet. Detta hotell. Va fan ska man dit å göra? :P Det är för lätt att komma åt barerna!! Åh. Iaf, som vanligt så lyckas man ju, skickade mess till halva sverige igår, alla jag träffade på hotellet med endast en smiley i. Tur då att man skickar gratis sms. Ehm. Och tur att jag inte har Bigbrother-Dannes mobilnummer i luren för då hade han också fått ett. Men faan vad killen är snygg, alltså! Han skulle man ha haft med sej hem och gosat lite med, hihi. Allvarligt, han är dö'snygg.

Se där, nu börjar nästäppan släppa men huvudvärken sitter kvar, fuck också. Ska ju på barnkalas klockan två och då får den gärna vara väck. And thanks to Linda som körde hem mej igår och skjutsa hit å dit. PUSSEN


Fuck vad jag vill att det ska bli en gång till. Ja inte hotellvändan. Utan allt det andra det där du vet.


Så säger ni;
Postat av: Malin

Hahaha fast huvudvärken beror väl inte på missen av allergipills. haha

Ha det bra vännen

2007-04-29 @ 11:50:03

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits