drömmar, dans, dalarna & dora.

Inatt jag drömde något som, jag aldrig drömt förut. Jag drömde om det var strejk på pripps och alla öl var slut, jag drömde om en jättebar där ölen stod på rad, jag drack sådär en fyra bärs och reste mej och sa; armen i vinkeln, blicken i skyn. Är det nån mer än jag som tycker ölen smakar bäst här hemma i byn?..



Förstår inte att jag är så jäkla sugen på utgång men samtidigt inte. Hur som helst så ska vi nog iväg på party party på lördag. Om det vill sej väl. Vicce är ju hos mej den helgen och än en gång hänger det på min kära pappa :) Vi får hålla tummarna och hoppas då, då... Hoppas att vi får gå ut och dansa och skaka rumpan litegrann!!
Annars styr jag och Vicce kosan upp till Leksand tror jag.. Umgås med mina kusiner och faster med gubbe är ju riktigt niice det också :)




Jo, vi har suttit här och tittat på Dora - utforskaren här på morgonen och ni vet hur man ska "hjälpa" Dora emellanåt och tala om för henne vart hon ska eller vad hon ska göra? Jag har försökt få Vicce att förstå grejen men han har mest bara tyckt att morsan är knasig som står där och viftar med armarna, hoppar eller pratar med teven :P Idag skulle Dora till regnskogen, Vicce tittar och lyssnar noga. Dora frågar; Vart är det vi ska nu? Vicce svarar; Regnskogen! .. Dora säger; Regnskogen? Tack så mkt för hjälpen (eller nåt sådant). Och Vicce blir lagomt chockad. ASG. Synd att jag inte fotade hans min, hela ansiktet blev liksom långsmalt och hakan åkte ner litegrann.
Hihi. ... Men nu är det traktor Tom! Underbart barnprogram.


Ska alldeles strax köra in till stan, Vicce har klipptid kl 9 idag.
Åh jag är FRUKTANSVÄRT sugen på att klippa en tuff som satan frisyr på honom!..
Undrar vad jag ska hitta på :) Hoppas frissan Ninni, som för övrigt är bäst, har nån bra idé idag!


Puss puss, hej, hej.

Så säger ni;
Postat av: Malin

Också sugen på utgång... vi har knåpat lite idag T o Jag... *sjunger* my bonny is over the ocean..my bonny... får la se om det går att få till.. men det är ju lite kvar till dess isf.

Caffe latte is the shit tydligen... haha

2007-04-23 @ 16:18:12
Postat av: Anonym

kryssning baby.... kryssning

2007-04-23 @ 19:51:12

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits