fuck the rest!

Ja, jag är ju bäst. Jag ljuger inte när jag säger det här, men det finns folk som resonerar så. Joo, det är säkert. Jasså? Du hade redan stött på sådana? Överallt?! Vadå, finns de överallt? Nähää? Visste jag inte!...



Nej, men ärligt talat så gav jag upp idag. Varför skulle jag inte göra det? Nej, det har ingenting att göra med det som jag nyss skrev här ovanför, det har egentligen inte med nånting att göra alls. Ingen speciell utan bara i allmänhet. Arbetar man med folk så träffar man på sådana varje dag. Och de är dryga. Back to reality. Som jag skrev; jag gav upp. Orkar faktiskt inte bry mej något mer. Det är inte roligt det här, jag vet hur det kommer att sluta och jag vet vem som står där sen och tänker; what the fuck". Det är bara att vara logisk och fortsätta tänka att det kommer att vara så, det kommer aldrig att gå. Aldrig att bli. Och det har aldrig varit.


Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits