klockan lurade mej.

Attans. Vicce tjoade i örat på mej; mamma vakna! vill gå UUUPPPPP" Ehm, själv orkade jag inte ens öppna ögonen till en början men efter mer tjat av coola killen (som nu sitter bredvid mej "vill också skriva mamma" och försöker trycka på alla knappar han kommer åt) så lyckades jag titta på mobilen för att se att klockan är 06:35. Helt okay att gå upp halv sju. Sätter mej upp, klär på mej och går som en zombie in i köket med Vicce springandes framför mej. Jag vill då lova att jag var tvungen att öppna ögonen, för jag ville vara helt säker på att klockan gick rätt i micron. Siffrorna bländade mina trötta blå och det stod; 05:32. WHAT! *tjing* sa det och lilla jag var klarvaken. Så här tidigt går jag inte ens upp när jag ska jobba så gissa vem som kommer att vara trött ikväll.. Hihi.


Idag ska jag klippa mej. Jihaaa :D Vet inte riktigt hur men det grejar nog hon.. Ingen lugg denna gång iaf, orkar inte hålla ordning på den och det råkade bli lite kort förra gången så kanske att den vara som det är nu men nån mm kortare.. Håret ryker nog en decimeter iaf. Jag tycker det är skönt att ha långt hår men det är inte fint längre, ser mest bara ut som om jag struntat i att klippa mej på ett år eller två. Haha. Kanske ska till och återgå till mina etapper och hoppas att mina finska käkben kommer fram då, hähä. Blekheten sitter ju iaf i. Lär göra rätt för efternamnet! .. Sen blir det lite slingor. Jajamensan. Men kanske inte idag, det beror på hur vi hinner. För jag och min mor ska åka till Västerås också. In till stan denna gång och checka läget litegrann. Klääääder :P



Funderar på om jag ska spela Betapet en gång. Det borde få igång hjärnan.
Utan tvekan. ....


Vicce betyder segrare på latin, för mej betyder han allt ~

Så säger ni;
Postat av: annica

DU får tycka dem är snygga =) Bara att jag inte tycker det! haha! speciellt inte på de långa Landbergsfötter jag och Abbe har! haha! Men det är juh flera som tycker de är bekväma....

Postat av: annica

gjorde samma som du...inläggen hör till tofflorna...inte till detta...haha

2007-04-25 @ 13:41:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10128

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits