my hometown.

Är i Sala nu, ja jag växte ju nästan upp här. Här och i Salbohed. Har varit i stora lekparken idag och lekt med Vicce, underbart! Undrar vem som har roligast :D .. En annan sak, det är att... det är lite svårt att få med sej honom därifrån sen, så jag lockade med glass. Dum grej men jag kan nog hålla att köpa glass varje gång man varit där, det hör ju till. Alltid gjort, kommer alltid att göra :) Så vi rullade ner på stan med vagnen och hamnade på skoaffären, hittade ett par svinsnygga PUMA till Vicce! Yeah, me like! .. Vidare till Lindex, ny kepa med döskallar på. Niice. Sen råkade jag handla lite åt mej själv också. Isch. Håller på att göra mej själv fattig. Köpte iaf sådana där fula underkläder de har där ni vet. Fula och coola är dem. Åtminstone enligt mej. Haha. Ta tre för 99kr-trosor. Och Ta två för 199kr-behå. Mja mja. Trevligt är det iaf med lite nytt. Känns fräääscht..


Nu ska jag lira Ludo. Jag ska bli kung på det. Heja, heja, heja, mej själv!

Så säger ni;
Postat av: Malin

Synd att vi inte kunde ha rekat innan och träffats... hahaha

2007-04-16 @ 17:21:50
Postat av: annica

måste visa foto på dojorna!


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits