nu är det lördag igen.

Shiit, vad tiden går fort. Tycker det är helg efter helg hela tiden. Men visst, det är skönt också fast för det mesta så har jag mer skoj i veckorna än vad jag har på helgerna. Konstigt nog. Vicce och jag har sovit SÅ gott HELA natten. Lovely. Nu har vi också ätit frukost men jag hann inte på busfrö't så han hann stoppa i sej typ 10 godisar innan jag hade ställt fram frukosten. Aj aj. Inte bra. Spelade ju in ljudet från Späddvejjen här om dagen med hjälp av min lur och Vicce älskar det. Men han tror inte på mej att det är en cykel som låter, han säger det är ett flygplan. Skitbra, nu tror han väl att jag har varit ute å flygit också. Mjo. Men det låter ju hyffsat likt ett modellflyg as a matter of fact :P ..

Ska ta med skrutten på späddvejj sen, lär skaffa hörselskydd tills dess. Köpte ett par en gång men de har legat och möglat i nån traktor nu som mycket annat. Blir dyrt att hålla på å köpa nytt men det är ju bäst att passa på medans man är på G med att strö money omkring sej. Hihi.

Men attans, nu kom jag på att jag borde ha gjort som Linda (ja det var ju óvanligt) och filmat istället så att Vicce fick titta! Åhh. Vad dumt av mej. Fan att Linda alltid ska vara bättre, dååå.....


i'm having trouble sleeping you're jumping in my bed twisting in my head leave me

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits