oh, flowers!

Jag har köpt nya blommor idag. Heja mej!, liksom. Nu gäller det bara att komma ihåg att vattna dem annars är det mer eller mindre kört. Hmpf. Aja... om två timmar ska jag vara på jobbet och jag har ännu inte sovit någonting. Men vet ni? Today was the day! Today was  the day that i, Froken Roos, blev skuldfri!!! Jihaaaaaa!


PUSS PUSS!


                         


Nån mer än jag som lägger märke till att min lins är skitig? Asg..

Så säger ni;
Postat av: Blue

Level 8 nurå... men jag kan inte komma på. I hintlistan står det nåt om "Second song? Which one could it be?
Who (or what) is Jay Pack? Say it loud!"

Menar du att du inte sovit på hela natten!!! människa!! skärp dig. *asg*

Postat av: Blue

Ahhh NUUUUU fattade jag det där med second song... är liiite tröööög... natti på dig

2007-04-21 @ 01:16:25
Postat av: mor

fina blommor,men som sagt kom ihåg vatten :)

2007-04-22 @ 10:48:29
Postat av: Roooooos

JAwohl. Ska försöka minnas! Du får väl påminna mej, kära mamma..

2007-04-22 @ 13:52:02
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits