sär skrivning.

Det är grymt irriterande. Tänk efter, folket! När ni skrivit färdigt och tycker en mening eller två låter konstigt. Så läs igen, å igen, å igen, å igen... Till slut trillar nog poletten ner!. Det tror jag.

Back besättning - Framåt kamrater?
Barn skämt - Och vuxen rutten?
Djupfryst lever - Ja, men det var väl inget. Jag känner en kille som är hårdkokt.
Drick skit långsamt  - Om man nu måste sätta i sej eländet kan man väl åtminstone få dricka fort som tusan?
En halv bror - Undrar om det är vänster- eller högerdelen.
Ensam stående kvinna - Stackars då, hur länge har hon stått där alldeles själv?
En stor stark öl  - Passa er!
Grav lax - Akut öring?
Hel vit katt bortsprungen - Tur i oturen att den inte var trasig iallafall.
Häst skjuts - Njae, vill man verkligen vara med om det?
Herr toalett - Vilken respekt en del har för sin toa. Jag och min toalett är hej och du med varann.
Fotbolls träning - Ja, bollen måste verkligen bli bättre på att studsa, flyga och säga ifrån.
Snor billigt - Är snoret för dyrt köper jag inget!
Sten hård  - Men han är inte lika hård som Bengt.
Vår tid - Och vilken är er tid?
Växel i retur skål - Skål då! Men får ni i affären verkligen dricka på arbetstid?

Så säger ni;
Postat av: Anonym

Du e för skööön du

Ja eller ännu värre är väl en halv bror som är under eller över?

Och en halv katt skulle vara nästan skrämmande att se. Iaf om den är vit. Svart kanske går bättre.
*ler*

2007-04-10 @ 23:20:42
Postat av: Anonym

Under eller överdel skulle det stå såklart

2007-04-10 @ 23:21:50
Postat av: Roooooos

HAha


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits