singleplayer.

Haha jag har en kompis som är totalt puckad. Och han är skoj också. Han sa igår, att om tjejerna (jo han verkar ha många :P) inte är beredda att diska, städa och dona om ett år så behöver de fan inte  göra det i början heller bara för att fjäska sej in. Asg. Han ringde igår när vi var på väg till Borlänge, han frågade vad faan man gör där. Då sa jag att vi skulle dit och handla för de har större sortiment på Ica. Då kallade han mej TANT. Och KÄRRING. Schysst. Nu var det ju inte riktigt därför vi skulle dit.. Men han kallar mej ändå för tant och kärring, även fastän han är lika gammal som mej. Lustigt. Lustigt att det återkommer hela tiden!.. Det där med jag och tant i samma mening. Och idag busringde jag till honom, och frågade om storleken på svenska och norska män skiljer sej och vilka som isåfall har störst. Undrar om han förstod att det var jag. Hihi. Ringde alltså genom det där programmet. Han svarade att han har stor kuk :O Mkt lustigt att återkomma till idag. ASG. Puss på dej :P .. .


Idag har äntligen Vicce kommit hem till mej! Och han älskar sin rutschbana!! Niice va :D Hur stavas det egentligen? Måste så många ord vara så krångliga? .. Vi har vilat middag, haft elkarn här och fått en ny tvättmaskin, den började låta väldigt konstigt igår och sen var mina kläder apvarma när jag tog ur dem ur maskin och det vällde ur varmluft. Han snackade nåt om att trumman satt löst också att nån motor förmodligen var bränd. Jobbigt. Men han kan sin grej och ger mej då en ny. Perfekt!!, har redan hunnit kört en maskin, det var liksom behövligt. Sen åkte vi till farsan å spelade lite boll. Mkt roligare att vara ute där. ...

Njäe, jag skiter då i detta nu.
Orkar faen inte mera.

Tjing

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits