son of a hockeyfreak.

Ja, min son alltså. Han är så arg på mej. På MEJ (?). Förstår inte varför men ändå förstår jag. Fast jag  vet att det är jobbigt så blir jag nästan ledsen själv av allting som nu sägs från denna 2½åriga prinskorv. Han vaknade flera gånger inatt och grät. Och skrek att han saknade. Lika igår kväll. Men vad ska jag göra. Be strong. Inte spänna musklerna, men kanske ta fram skölden. Den kan verkligen behövas nu.

Den enklaste utvägen är inte alltid den rätta! Glöm aldrig det.


Så säger ni;
Postat av: Anonym

Ja jag vet ju inte vad som hänt men jag blir lite "ledsen" av att läsa det du skriver.. förstår att du har det jobbigt med lillprinsen just nu.

I sinomtid får jag veta... eller kanske inte... men jag finns där ska du veta.

Kram kram

2007-04-03 @ 15:03:44
Postat av: Roooooos

Vem? vad? Hur? Vem är det? :P

Postat av: Mmmmm

Mmmmmen kunde du inte gissa det

2007-04-03 @ 19:42:49

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits