sorgliga lilla jag.

Sitter här med min syrra nu. Prinskorven är hos sin farsa, ska sova där nu. Två hela nätter. Usch, hur ska det gå? :P Förutom att det ska bli skönt så kan det bli jobbigt också. Hann bara träffa honom en halvtimme idag, det blev lite knas där med tiden eftersom han somnade sent.. Klart man saknar Prinskorven!


Oj började skriva på detta inlägg för tre eller fyra timmar sedan. Snacka om att det var skoj att umgås med syrran. Länge länge längesen! Alldeles för längesen. .Niice.. Att det blev av alltså. Vi har suttit och tittar på ståupp'are hela kvällen på youtube. Så jävla roligt. Asg. Speciellt Johan Glans som syrran tipsade om.. :D

Men jag är ganska sorglig ändå. Hur kunde jag tro nåt så dumt. *dunkar huvudet i väggen* 

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits