tack för omtanken.

För många av oss är det
så svårt att räcka till
för allt som måste göras
och allt det som man vill.


Men fast det är så mycket
på jobb och hemmavidd
så är en del beredda
att ge utav sin tid


Det värmer mig i hjärtat
att du är en av dom
- att du är en person
som gärna bryr dej om.


Så tack för att du visat
sån omtanke om mej,
Och hoppas jag får chansen
att göra nåt för dej.



Tack till många. Mamma, Malin, Linda, Ingela, Pappa..
...om jag glömt någon och du ändå känner dej träffad, så ta åt dej.
Det är så många jag är så tacksam till!
Men faktiskt, när jag läste detta nu så kände jag;
anna, den här stämmer så bra in på anna.
Vi är många som är tacksamma att vi har henne.
Tack, för att du finns :)   Tack för att NI finns!


Så säger ni;
Postat av: M

Hur många M känner du??? ska jag ta åt mig eller låta bli... hahaha

2007-04-29 @ 00:39:28

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits