takin' a break at the prison.

Älskar denna serie, sista avsnittet idag. Gråter nästan av bara tanken, hur ska jag nu klara mej utan Michael så länge då? :O Kanske får klara mej utan honom för alltid, nu ska han verkligen träffa denna Alex Mahone...


Det smäller, ja i lägenheten. Lite överallt hela tiden. Förstår inte vad det är som låter så där. Låter precis som om det knäpper i tapeterna? Isch. Gillar inte nya ljud. Men vroom vroom låter ju ganska bra, asg. Nähä. Inte roligt kanske, men för mej var det, det :D ..  Jag längtar!! Tänk om jag bara kunde sluta med det! ÅH!



Har varit och klippt Vicce idag. Ju! Coola killen :P Det gick ganska hyffsat faktiskt, ville inte sitta still lika mkt denna gång som de andra men färdigklippt blev han. Hon är ju bara för bäst våran Ninni. Jepp. Var iväg till Karlssons efter det, inte helt fel det inte, förutom att jag glömde det jag köpt i morsans bil. Nämen se där! Inget konstigt, bara jag som var inblandad. Då kan det bli så. Och ännu jobbigare är det att jag knappt minns vad jag handlade. Vet att jag köpte en pärm med register och en bricka, en matbricka alltså. Jo, min lilla Byz-wannabe här hemma spiller på bordet hela tiden. Oboy och messmör. Och jag orkar inte springa efter papper hela tiden. Därför blev det en sådan!.. Men sen då? 360 gick det ju på. Jo! En tavelram också, till den där jag målat själv :P ... En fasadflagga ...(vill ha en finsk bredvid svenska, om nån ser en finsk nånstans så hojta!) ... vad mer då?! En tröja till Vicce, ziptröja. Får se nu, det lär ha gått på typ.. ehm.. ja det kanske var det, det. Var nog inget mer :) Tröjan var väl den som kostade. Kul att handla!! Mindre skoj att kolla läget på kontot efteråt. Hihi.


 ....

Så säger ni;
Postat av: annica

Han e för go!!! Du med! Så skoj att läsa din blogg! hihi! man känner sig plötsligt mänsklig! =) PUSSA

Postat av: Roooooos

HAHA, ska jag ta det som en komplimang.. eller? :P Puss puss

2007-04-24 @ 22:20:46
URL: http://msroos.blogg.se

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits