vad kass jag är!..

Ja, på att blogga. Har ju inte skrivit nånting på fler dagar nästan. Men det finns inget speciellt att berätta. Det enda som händer häromkring mej är att jag spenderar pengar. Haha. Och hur kul är det? Jag skrattar jag för att jag betalade 269:- idag för pennor och papper. Några Aquafärger. Skitbra deal. Hoho, vakna Roos! Hur många dagar kommer du tycka att det var skoj då? Med det där? ... Jag målade iaf en jättefin teckning idag. Asg. Teckning... Vad fasiken heter det annars? Ska iaf påbörja en till snart, men den gången ska det gå i brunt och då ska det målas på en stor duk  för den ska min kära mor få. Hihi. Var inte igår man målade en teckning till mamma, inte!

Puss!

(förresten, folk tjatar om att jag är gammal. vad är det för fel? jag, gammal? fan tänk om det är så. tänk om jag börjar bli  tant :O vill inte bli det nu. det är fint att vara gammal men inte när man är tjugofyra. får se nu.. kaffe och kaka under dagen är viktigt, jag älskar att åka på kärringbingo, funderar på att köra årskort till eskilstuna djurpark - för tänk o m man ska åka dit  fler gånger... är man tant om man gör allt det? är jag tant? va? VAA?!)

image20

Så säger ni;
Postat av: Malin

Japp, det är bara att inse... du är värsta tanten... asg

Närå, ingen fara. Du får ju fortfarande visa leg. var glad för det.

Jag behöver inte det numera... buhu buhu

2007-04-19 @ 01:17:37
Postat av: Blue

Jag har en liten "utmaning" på min blogg. Eller ja, utmaning o utmaning... det är ett spel där man ska klura för att komma vidare.

Klådan... tja den fick jag med mig från badhuset men inte vill den försvinna heller


Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits