vilket elände.

Det såg ut som en svinstia när jag kom hem i dag. Det  var väl tänkt att det skulle vara skoj igår när vi var ute, visst det var ganska kul.. Men det slutade mindre roligt. Fy fan alltså. Jag vet inte ens vad jag ska säga. Hjälp. Vilket skit. Men det är som det är det, jag kan inte göra så mkt åt det heller. J a g kan inte rå för vad andra gör och har man väl gjort en sak så går det inte att göra det ogjort. Och att be om ursäkt är ingenting som kan komma att hjälpa. Ett förlåt hit eller ett förlåt dit. Det kvittar. Jag vill inte ha någon ursäkt. Vill bara bli lämnad ifred. Åt helvete med allting.

Nu ser jag att mitt vardagsrumsbord har två stora hack i sej också. Helvetes jävla skit.


Så säger ni;
Postat av: Malin

Oj, det låter inte bra.. Hoppas allt är bra med dig iallafall.

Kramiz så hörs vi.

2007-04-01 @ 15:50:57

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits