ångesten.

Den jäveln, den smög på mej igår och i förrgår. Två dagar i rad är inte vanligt för mej längre, det är för mycket. I förrgår hann jag inte på den eftersom jag befann mej på jobbet i en bil. Inte bra kombination. Men igår vann jag. Då var jag hemma på förmiddagen när han knackade på och jag tänkte; kom då din jävel. Då vände han och gick. Skönt? Ja! Det kan man säga. .. Men jag är nästan helt hundra på att det här flammiga har något att göra med att jag är  trött och slut. Faktiskt. Vill inte skriva det för jag mår dåligt av att tänka på det men så är det. Jag blir knallröd på brösten, övre delen av magen och på ryggen och det känns som om jag bränt mej i solen = svider som satan.

Första gången detta dök upp så hade jag på mej en ny skjorta som jag inte hade tvättat innan jag använde den första gången. Det var dagen före Vicces 2årsdag. Stressigt var det, mycket att göra hade jag. Mamma var här. Jag  flängde fram och tillbaka till stan och bakade och stod i och hade mej. Så det är ett stort frågetecken där. Var det skjortan eller var det stressen?... Ringde sjukvårdsupplysningen, de trodde på skjortan. Men. Hur kommer det sej då att det kommer tillbaka utan att jag använt något nytt eller liknande?

Ja, nu skriver jag bara ner mina egna tankar just nu.
Det är ett stort mysterium det här.

Så säger ni;

Kommentar ~

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits